Het is momenteel erg druk. Daardoor lukt het helaas niet om meteen op uw melding of vraag te reageren. Heeft u via de website een nieuwe zaak gemeld? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Dit kan echter 5 tot 10 werkdagen duren. Onze excuses hiervoor en bedankt voor uw begrip.

Contact

Drukte in verband met corona

Let op: Vanwege de uitbraak van het coronavirus ontvangen wij momenteel veel meldingen. De meest gestelde vragen hebben wij al voor u op een rij gezet. Bekijk eerst de meest gestelde vragen voor u een melding doet.

 

 

Stuur een bericht

Gebruik onderstaande knoppen om uw zaak te melden of ons een bericht te sturen. Wilt u bijlagen sturen? Lees hier meer over. 

Klacht of compliment?

Bent u ontevreden over de manier waarop wij u helpen? Of vindt u dat wij iets beter moeten doen? Laat het ons weten, dan zoeken wij graag samen met u naar een oplossing.


Wilt u een compliment doorgeven? We horen het graag.

Bel ons

088 462 37 20 Momenteel gesloten
Bereikbaar maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 18.00 uur.
Coronavirus en bereikbaarheid

De maatregelen rondom het coronavirus hebben ook gevolgen voor onze dienstverlening. Dit kan betekenen dat u langer moet wachten aan de telefoon of dat een antwoord aan u langer duurt. Wij vragen u om uw melding als dat mogelijk is online te doen. Heeft u al een zaak? Gebruik zoveel mogelijk uw online persoonlijke omgeving Mijn zaak als u vragen heeft.

Onze excuses voor het ongemak. Wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk te helpen.

Voor dringende gevallen zijn we ook bereikbaar buiten kantoortijden. Een medewerker van Eurocross helpt u graag verder.