Documenten en bestanden toevoegen aan uw zaak

Soms moet u een bestand zoals een foto, correspondentie of e-mail toevoegen aan uw zaak. Op deze pagina leest u het uploaden van documenten via uw persoonlijke Mijn zaak omgeving werkt.

Om een bijlage toe te voegen, doorloopt u de volgende stappen:

  1. Log in op Mijn zaak.
  2. Ga naar 'Uw zaken'.
  3. Klik op de zaak waarbij u documenten wilt toevoegen.
  4. Klik op de knop rechts bovenin uw scherm met de tekst 'stuur bericht of upload bestand' (op mobiele apparaten is dit een envelopje).
  5. Geef een onderwerp op en een (korte) toelichting. Voeg vervolgens de bestanden toe en verstuur het bericht.

💡 Tip: U kunt maximaal 15 MB per bericht versturen. Wilt u meer uploaden? Stuur dan meerdere berichten.

❗ Let op: Voor het uploaden van bestanden heeft u een zaaknummer nodig. Na uw melding op uw rechtsbijstandverzekering kan het een aantal dagen duren voordat er een zaaknummer is. Heeft uw zaak spoed? Neem dan contact op met onze klantenservice.