Hoe voeg ik documenten of bestanden toe aan Mijn zaak?

Soms komt het voor dat u een bestand zoals een foto, correspondentie of e-mail moet toevoegen aan uw zaak. In dit artikel leest u hoe u dat doet via uw persoonlijke Mijn zaak omgeving.

Om een bijlage toe te voegen, doorloopt u de volgende stappen:

  1. Log in op Mijn zaak.
  2. Ga naar 'Uw zaken'.
  3. Klik op de zaak waarvoor u documenten wil toevoegen.
  4. Klik op de knop rechts bovenin uw scherm met de tekst 'stuur bericht of upload bestand' (op mobiele apparaten is dit een envelopje).
  5. Geef een onderwerp op en een (korte) toelichting, voeg de bestanden toe en verstuur het bericht.

 

💡 Tip: U kunt op dit moment maximaal 15 MB per bericht versturen. Wilt u meer uploaden? Stuur dan meerdere berichten.

❗ Let op: Voor het uploaden van bestanden heeft u een zaaknummer nodig. Soms duurt het een aantal dagen voordat uw zaaknummer aangemaakt is. Heeft uw zaak spoed? Neem dan contact op met onze klantenservice.