Hoe staan wij in voor onze kwaliteit?

U mag van ons een goede dienstverlening verwachten. Wat wij doen om daarvoor te zorgen leest u hier.

We werken volgens de Kwaliteitscode Rechtsbijstand, het Nationaal Keurmerk Letselschade en de gedragscodes GBL en GOMA

De Kwaliteitscode Rechtsbijstand omschrijft duidelijk en concreet de kwaliteitsrichtlijnen voor ons als aangesloten rechtshulpverlener. Dat betekent dat u van ons mag verwachten dat wij werken volgens deze kwaliteitseisen. Voor letselzaken zijn het Nationaal Keurmerk Letselschade, de Gedragscode Behandeling Letselschade (GBL) en de Gedragscode Openheid medische incidenten (GOMA) belangrijk en relevant, wij werken dan ook volgens dit keurmerk en deze gedragscodes.

We meten doorlopend de kwaliteit van onze dienstverlening

De kwaliteitseisen die gelden voor onze juridische hulp toetsen wij doorlopend. Dit doen we ook als u geholpen wordt door een advocatenkantoor waarmee we samenwerken. De resultaten uit onze metingen gebruiken wij om continu onze dienstverlening te verbeteren.

We doen doorlopend onderzoek naar klanttevredenheid

We vragen na afronding van uw zaak naar uw tevredenheid. Met de feedback verbeteren we onze dienstverlening. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door een onafhankelijk bureau (Kantar TNS).

Dit cijfer gaf u ons: 79% geeft onze dienstverlening een rapportcijfer van 8 of hoger (tweede kwartaal 2021).

Onze juristen houden hun kennis op peil

Onze ruim 700 juristen zijn goed opgeleid en houden hun juridische kennis actueel door het regelmatig volgen van trainingen. Daarnaast hebben zij toegang tot de meest actuele juridische informatie. Op die manier hebben zij altijd de juiste kennis in huis om u verder te helpen.

Klachten en geschillenregeling

Misschien heeft u een ander idee over de aanpak van uw zaak. of bent u ergens ontevreden over. Wij waarderen het als u het ons laat weten als u ergens ontevreden over bent. Dat geeft ons de kans om het probleem op te lossen en mogelijk onze dienstverlening aan te passen.