Verbeteringen dankzij uw feedback

Wij zijn blij met ieder signaal over onze dienstverlening. Dat biedt ons de kans om het beter te doen. We delen graag met u wat wij hebben geleerd en verbeterd.

Duidelijkheid door het Plan van Aanpak
Wij vinden het belangrijk dat u altijd weet wat er speelt in uw zaak. En dat de stappen die de jurist wil nemen vooraf duidelijk zijn. Deze informatie leest u in het Plan van Aanpak. We leerden dat wij het Plan van Aanpak echter niet altijd snel genoeg aanpasten bij veranderingen in de zaak. Hier maakten we intern nieuwe afspraken over, zodat u altijd op de hoogte bent van het actuele Plan van Aanpak in uw zaak.
Betere uitvoering van de geschillenregeling
De geschillenregeling is er om verschillen van inzicht over de juridische haalbaarheid tussen u en ons op te lossen. Deze scheidsrechterlijke procedure is een heel belangrijk onderdeel van de rechtsbijstandverzekering. U vertelde ons dat wij u op sommige punten beter konden informeren en begeleiden bij de uitvoering van de geschillenregeling. Daarom hebben wij onze juristen extra opgeleid en extra handvatten gegeven om u ook op dit punt de best mogelijke dienstverlening te bieden.
Verbeterde communicatie over rechten en plichten
Wij bespreken met u wat u van ons mag verwachten, maar ook wat wij van u verwachten. U liet weten dat onze uitleg aan u over de rechten en plichten die horen bij een rechtsbijstandverzekering duidelijker kon. Daarom hebben wij in ons opleidingsplan een nieuwe training over dit onderwerp opgenomen. Dankzij deze training vergroten onze juristen hun kennis en kunnen zij u hier nog beter over informeren.

Tevreden? Ontevreden? Laat het ons weten

Wij horen graag wat u vindt van de manier waarop wij u helpen. Dat geeft ons de kans om onze dienstverlening steeds weer te verbeteren.