Hoe werken wij aan uw zaak?

  • 1. U meldt uw zaak bij 1 van onze juristen

    • Telefonisch
      U hoort meestal direct of u recht heeft op juridische hulp vanuit uw verzekering. In een aantal gevallen kan de jurist u direct verder helpen.
    • Online
      Als uw situatie duidelijk is, hoort u binnen 2 werkdagen of u recht heeft op juridische hulp vanuit uw rechtsbijstandverzekering. Als u geen recht heeft op juridische hulp vanuit uw rechtsbijstandverzekering, ontvangt u binnen 5 werkdagen een schriftelijke uitleg.

  • 2. Uw zaak heeft uitgebreide behandeling nodig

    Dan vinden we voor u de jurist met de best passende kennis en ervaring. Deze jurist is uw Persoonlijk Adviseur tijdens uw zaak. Binnen 3 werkdagen neemt uw jurist contact met u op om uw zaak door te nemen. Wij zorgen ervoor dat u bij elk juridisch probleem geholpen wordt met de vereiste deskundigheid. Soms schakelen daarvoor wij een externe jurist in.
    Meer weten over het inschakelen van een externe jurist.

  • 3. Het plan van aanpak

    Binnen 14 dagen bespreekt uw jurist het plan van aanpak met u. Daarin bespreekt u:

    • Wat uw jurist gaat doen
    • Met wie uw jurist contact opneemt
    • Wanneer de zaak naar schatting is opgelost
    • Wat uw jurist van u verwacht

  • 4. Uw jurist werkt aan uw zaak

    In uw persoonlijke omgeving ziet u op ieder moment de voortgang van uw zaak. Uw jurist houdt u bij iedere stap op de hoogte. Heeft u nieuws over uw zaak of heeft u een vraag? Uw jurist staat voor u klaar. Als uw zaak daarom vraagt kan uw jurist ook een externe deskundige inschakelen.

  • 5. Zaak opgelost!

    We hopen natuurlijk dat u tevreden bent. We vragen om uw mening via ons klanttevredenheidsonderzoek. Uw feedback zetten we in voor doorlopende verbetering van onze dienstverlening.