Heb je een rechtsbijstandverzekering bij Interpolis en zoek je een oplossing voor een juridisch geschil? Of heb je een juridische vraag? Meld jouw zaak online. Gemakkelijk en snel. Wij staan voor je klaar.
Meld jouw zaak online in een paar eenvoudige stappen.
Via Mijn zaak maak je gemakkelijk en snel online een melding op je rechtsbijstandverzekering. Let op: Mijn zaak is jouw persoonlijke online omgeving bij Achmea Rechtsbijstand. Je hebt hiervoor andere inloggegevens nodig dan voor je account bij Interpolis. Nog geen account voor Mijn zaak? Maak dan eenvoudig direct een account aan.
Voor een melding op je rechtsbijstandverzekering heb je een account nodig. Maak een account aan, of log in als je al een account hebt
Heb je al een zakelijk account? Log dan eerst in en meld daarna jouw zaak.
Voor een melding op je rechtsbijstandverzekering heb je een account nodig. Maak een account aan, of log in als je al een account hebt
Heb je al een zakelijk account? Log dan eerst in en meld daarna jouw zaak.
Wist je dat het sturen van een brief vaak de eerste stap is bij het oplossen van een juridische hulpvraag?
Soms wil je meteen weten waar je aan toe bent. Probeer dan 1 van onze online adviestools en krijg op basis van jouw situatie meteen een eerste persoonlijk juridisch advies.
Alle informatie over je melding vind je terug in jouw persoonlijke Mijn zaak omgeving. Je herkent de betreffende zaak aan het unieke zaaknummer.
Bij het aangaan van je rechtsbijstandverzekering heb je van je verzekeraar een polisblad ontvangen, op papier of digitaal. Op het polisblad staat altijd het polisnummer vermeld.
Als uitvoerder van de rechtsbijstandverzekering hebben wij het polisnummer nodig om de dekking van je verzekering te kunnen inzien. Meestal kun je jouw polisgegevens ook opvragen via een eigen online omgeving bij de verzekeraar. Weet je jouw polisnummer niet (meer)? Neem dan contact op met de verzekeraar.
Dit heeft een aantal redenen:
Op je polisblad zie je bij welke verzekeraar je verzekerd bent. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via de chat.
Na een melding op je rechtsbijstandverzekering bekijkt een jurist met de juiste expertise jouw zaak. We nemen vervolgens binnen 10 werkdagen contact op. Je hoort dan ook of je recht hebt op juridische hulp vanuit de rechtsbijstandverzekering.
Tip: Maak je melding compleet en deel alvast belangrijke documenten in jouw persoonlijke Mijn zaak omgeving.
Controleer het ingevulde e-mailadres. Mogelijk staat er een spatie achter het e-mailadres (door het kopiëren/knippen en plakken van het e-mailadres). Haal dan de spatie weg of voer het e-mailadres handmatig in. Heb je hierover nog vragen? Neem dan contact met ons op via de chat.
Hoe meer relevante informatie je ons geeft, des te sneller wij met jouw zaak aan de slag kunnen. Gegevens gemarkeerd met een * zijn daarvoor essentieel en dat is dan ook de reden dat we deze "verplicht" hebben gemaakt. Kom je er niet uit of heb je bepaalde informatie niet tot jouw beschikking? Neem dan contact met ons op.