Wij willen dat u tevreden bent over onze juridische hulp. Bent u niet tevreden? Laat het ons dan weten. Wij waarderen het als u een klacht indient. Dat kan als u een klant bent, maar ook als u contact met ons heeft als advocaat, tussenpersoon of tegenpartij. Onder een klacht verstaan wij iedere uiting van onvrede over onze dienstverlening. Wij luisteren graag naar u en zoeken samen naar een oplossing voor uw klacht. Daarnaast gebruiken we uw feedback om doorlopend onze dienstverlening te verbeteren.
U kunt dat op 4 manieren doen.
Om uw klacht goed te kunnen bekijken, vragen wij u om een aantal gegevens.
Dan heeft u 2 vervolgmogelijkheden.
Wij horen graag wat u vindt van de manier waarop wij u helpen. Dat geeft ons de kans om onze dienstverlening steeds weer te verbeteren.
Stichting Achmea Rechtsbijstand is een van de grootste juridische hulpverleners van Nederland met ongeveer 142.000 hulpvragen per jaar.
Wij zorgen voor de beste jurist op uw zaak. Onze ruim 700 juristen hebben de juiste kennis en ervaring in huis.
Wij helpen u met persoonlijke, juridische en praktische oplossingen.