De juristen van Stichting Achmea Rechtsbijstand helpen mensen met een rechtsbijstandverzekering van verschillende verzekeraars. Waar u terecht kunt om een nieuwe zaak te melden, is afhankelijk van uw verzekeraar.
In veel gevallen kunt u een nieuwe melding op uw rechtsbijstandverzekering direct aan ons doorgeven. Bent u verzekerd bij een van de volgende verzekeraars? Klik op de knop om meteen uw juridisch probleem aan ons voor te leggen.
Heeft u een rechtsbijstandverzekering bij InShared? Dan doet u een nieuwe melding via de Digitale verzekeringsmap op Inshared.nl.
Digitale verzekeringsmap InShared
U heeft van uw rechtsbijstandverzekeraar een polisblad gekregen. Kunt u deze niet vinden, neem dan gerust contact met ons op. We helpen u graag verder.
Contact opnemen met Stichting Achmea Rechtsbijstand
Alle informatie over uw zaak vindt u terug in uw persoonlijke Mijn zaak omgeving. U herkent uw zaak aan het unieke zaaknummer.
Op uw polisblad kunt u lezen bij welke verzekeraar u verzekerd bent. Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via de chat.
Na uw telefonische of online melding wordt uw zaak toegewezen aan een jurist die past bij uw juridisch probleem. Uw jurist neemt dan binnen 10 werkdagen contact met u op. U hoort dan ook of u recht heeft op juridische hulp vanuit uw rechtsbijstandverzekering.
Tip: Maak uw melding compleet en deel alvast belangrijke documenten in uw persoonlijke Mijn zaak omgeving.
Controleer het ingevulde e-mailadres. Mogelijk staat er een spatie achter het e-mailadres (door het kopiëren/knippen en plakken van het e-mailadres). Haal dan de spatie weg of voer het e-mailadres handmatig in. Heeft u hierover nog vragen? Neem dan contact met ons op via de chat.