Heeft u een juridisch probleem of wilt u een juridische vraag aan ons voorleggen? Onze juristen staan voor u klaar! Meld uw zaak online (een account aanmaken is vereist), of neem telefonisch contact met ons op. U kunt ook 1 van onze online adviestools proberen, waarbij u op basis van uw situatie een persoonlijk advies krijgt.
De juristen van Stichting Achmea Rechtsbijstand geven onafhankelijk juridische hulp aan mensen met een rechtsbijstandverzekering bij:
*Voor het online melden is een account vereist.
Heeft u al een zakelijk account? Klik dan op "Zakelijk inloggen" hieronder.
*Voor het online melden is een account vereist.
Heeft u al een zakelijk account? Klik dan op "Zakelijk inloggen" hieronder.
Leg uw vraag of probleem voor aan onze juristen. Dat kan gemakkelijk online of telefonisch. U hoort snel hoe wij u kunnen helpen. Soms hebben wij meteen een oplossing voor u.
Tip: Verzamel eerst uw polisnummer en relevante documentatie. Dit hebben wij nodig om u te kunnen helpen.
Dan vinden wij voor u de jurist met de best passende kennis en ervaring. Deze jurist is uw persoonlijk adviseur tijdens uw zaak.
In uw persoonlijke omgeving ziet u op ieder moment de voortgang van uw zaak en heeft u contact met uw persoonlijk adviseur.
Op uw polisblad kunt u lezen bij welke verzekeraar u verzekerd bent. Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via de chat.
Als u juridische ondersteuning zoekt, dan kunt u hiervoor een melding doen via onze website of per telefoon. We noemen dit "een zaak melden". Zodra u een melding heeft gedaan krijgt u een uitnodiging om een zogenaamd "Mijn zaak-account" aan te maken. Via Mijn zaak kunt u op een veilige, efficiënte en eenvoudige wijze uw gegevens inzien en bestanden uploaden (bijvoorbeeld een aankoopbewijs, contract of vaststellingsovereenkomst). Als u al een Mijn zaak-account heeft dan kunt u hierin ook een nieuwe zaak melden. U hoeft in dat geval niet opnieuw uw persoonlijke gegevens in te voeren.
Controleer het ingevulde e-mailadres. Mogelijk staat er een spatie achter het e-mailadres (door het kopiëren/knippen en plakken van het e-mailadres). Haal dan de spatie weg of voer het e-mailadres handmatig in. Heeft u hierover nog vragen? Neem dan contact met ons op via de chat.
Hoe meer relevante informatie u ons geeft, des te sneller wij met uw zaak aan de slag kunnen. Gegevens gemarkeerd met een * zijn daarvoor essentieel en dat is dan ook de reden dat we deze "verplicht" hebben gemaakt. Komt u er niet uit of heeft u bepaalde informatie niet tot uw beschikking? Neem dan contact met ons op.