Ontdek onze speciale themapagina over problemen bij een online aankoop

U heeft iets online gekocht, maar bent niet tevreden? In de meeste gevallen kunt u er alsnog prima uitkomen met de webshop. Maar wat als u nu geen oplossing aangeboden krijgt of niet tevreden bent over het aanbod? Maak kennis met onze speciale themapagina's rondom vragen bij online aankopen en ontdek wat u zelf kunt doen om zelf uw recht te halen.

Wij ontvangen veel vragen van onze klanten over het thema consumentenkoop. Dat varieert van hele ingewikkelde, tot wat meer standaard problemen bij een productaankoop. Uit onderzoek weten we dat veel van die standaard vragen prima zelf op te lossen zijn als de juiste informatie hierover beschikbaar is. Dit levert ook tijdwinst op voor de klant. Een juridische vraag hoeft immers niet overgedragen te worden aan een jurist.

Om die reden ontwikkelden wij een speciale themapagina rondom het onderwerp "Consumentenkoop". Voor nu gericht op vragen bij online aankopen en in de toekomst zullen we deze ook aanvullen met informatie over kopen in een fysieke winkel.

Heeft u vragen bij een online aankoop? En wilt u kijken wat u zelf kunt doen om die vraag snel te kunnen beantwoorden? Klik dan hier voor de Themapagina Consumentenkoop.