Service & Contact

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder. Wist u dat u ook zelf veel online kunt regelen?
Via Mijn zaak kunt u bijvoorbeeld een nieuwe zaak melden, de status van uw zaak inzien en gemakkelijk en snel contact opnemen met uw jurist.

Veelgestelde vragen

Hoe stuur ik documenten of berichten naar mijn jurist?

Documenten of een bericht naar uw jurist verstuurt u het veiligst via uw persoonlijke Mijn zaak omgeving

  1. Log in op uw Mijn zaak omgeving
  2. Klik op de zaak waarvoor u documenten wilt uploaden. 
  3. Klik op de roze knop rechtsboven in uw scherm met een envelopje 'Stuur bericht of upload bestand'. 
  4. Geef een onderwerp op en een (korte) toelichting, voeg de bestanden toe en verstuur het bericht.

Let op: u kunt op dit moment maximaal 15MB per bericht versturen. Wilt u meer uploaden? Stuur dan meerdere berichten of vraag uw jurist om hulp. 

Staat uw zaak niet in uw zaakoverzicht? Neem dan contact met ons op via de chat op de Hulp pagina

Heeft u geen Mijn zaak omgeving? Lees dan hier wat u kunt doen.  

Hoe heb ik contact met mijn jurist?

Heeft u nieuws over uw zaak of heeft u een vraag? U bereikt uw jurist eenvoudig via uw persoonlijke Mijn zaak omgeving.

Meer over contact met uw jurist over uw zaak

Wanneer krijg ik een reactie op mijn melding?

Na uw telefonische of online melding wordt uw zaak toegewezen aan een jurist die past bij uw juridisch probleem. Uw jurist neemt dan binnen 10 werkdagen contact met u op. U hoort dan ook of u recht heeft op juridische hulp vanuit uw rechtsbijstandverzekering.

Tip: Maak uw melding compleet en deel alvast belangrijke documenten in uw persoonlijke Mijn zaak omgeving.

Waar vind ik mijn identificatienummer?
Nadat u uw zaak heeft gemeld, ontvangt u een e-mail met uitleg over Mijn zaak. In deze e-mail staat het identificatienummer. Dit identificatienummer heeft u nodig om een account aan te maken voor Mijn zaak. Door het identificatienummer op te geven, krijgt u direct inzicht in uw zaak in de Mijn omgeving.  

Let op: het identificatienummer is niet hetzelfde als uw zaaknummer. 

Bent u het identificatienummer kwijt? Bel ons dan op 088 462 62 62. Wij helpen u graag verder.
Hoe kan ik het beste een nieuwe zaak melden?

Bij voorkeur meldt u een zaak online. Wij kunnen uw zaak dan het snelste in behandeling nemen. U kunt ook direct relevante stukken uploaden. Voor het online melden is een account vereist.

Heeft u al een account? Dan kunt u hier inloggen en uw zaak melden.

Heeft u nog geen account? Maak dan eerst een account aan.

Telefonisch contact

Komt u er online niet uit? Neem dan gerust telefonisch contact met ons op

088 462 37 20

 


Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur.

Postadres

Stichting Achmea Rechtsbijstand
Postbus 4116
7320 AC APELDOORN

Stichting Achmea Rechtsbijstand is gevestigd in Tilburg, KvK nr 41038571.

Onze locaties

Tilburg

Stichting Achmea Rechtsbijstand
Spoorlaan 298
5017 JZ Tilburg

Apeldoorn

Stichting Achmea Rechtsbijstand
Laan van Malkenschoten 20
7333 NP Apeldoorn

Leeuwarden

Stichting Achmea Rechtsbijstand
Sophialaan 50
8911 AE Leeuwarden

Leiden

Stichting Achmea Rechtsbijstand
Dellaertweg 1
2316 WZ Leiden